Анотація
Питання мотивації студентів стоматологічного факультету до вивчення внутрішньої медицини залишається досить актуальним у процесі медичної освіти. Зацікавленість студентів-стоматологів у засвоєнні матеріалу під час занять має багато корисних ефектів, у тому числі й підіймає академічну успішність. Спеціально розроблений план занять може відігравати ключову роль у підсилюванні мотивації студентів. Запропонована програма проведення лекційних і практичних занять ураховує особливі умови, структуру, технологію, практичну насиченість, проблемний і прикладний характер. Розроблена програма розвитку навчальної мотивації з використанням педагогічних технологій, що впливають на когнітивний, афективний та конативний компоненти очікувань студентів і на емоційно-оціночне ставлення до предмета, зробивши його привабливим для студентів, полегшує сприйняття навчальної діяльності.
Посилання
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2002. – 512 с.
Левченко Е. В. Субъективные ожидания студента и методика преподавания психологии / Е. В. Левченко // Вопросы психологии. – 1991. – № 2. – С. 80–86.
Аверин В. А. Психология личности : учебное пособие / В. А. Аверин. – СПб. : Изд-во В. А. Михайлова, 1999. – 89 с.
Бугаева Т. К. Интеграция личностной и профессиональной готовности медиков к труду в системе здравоохранения : автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра мед. наук : спец. 14.00.33 «Социальная гигиена и организация здравоохранения» / Т. К. Бугаева. – М., 1996. – 35 с.
Румянцева Т. В. Трансформация идентичности студентов медицинского вуза в меняющихся социальных условиях : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук : спец. 19.00.05 «Социальная психология» / Т. В. Румянцева. – Ярославль, 2005. – 28 с.
Early practical experience and the social responsiveness of clinical education: systematic review / Sonia Littlewood, Valmae Ypinazar, Stephen A Margolis, Albert Scherpbier, John Spencer, Tim Dornan // BMJ. – 2005. – Vol. 331. – P. 387. – doi:https://doi.org/10.1136/bmj.331.7513.387.
The impact of a revised curriculum on academic motivation, burnout, and quality of life among medical students / Mataroria P. Lyndon, Marcus A. Henning, Hussain Alyami, Sanjeev Krishna, Tzu-Chieh Yu, Andrew G. Hill // Journal of Medical Education and Curricular Development. – 2017. – Vol. 4. – P. 1–8. – DOI: 10.1177/2382120517721901.