Шляхи підвищення мотивації до вивчення внутрішньої медицини студентами стоматологічного факультету
PDF

Ключові слова

мотивація
практичні навички
внутрішня медицина
програма занять

Як цитувати

Шелест, Б. (2020). Шляхи підвищення мотивації до вивчення внутрішньої медицини студентами стоматологічного факультету. Медицина сьогодні і завтра, 74(1), 91–94. вилучено із https://msz.knmu.edu.ua/article/view/405

Анотація

Питання мотивації студентів стоматологічного факультету до вивчення внутрішньої медицини залишається досить актуальним у процесі медичної освіти. Зацікавленість студентів-стоматологів у засвоєнні матеріалу під час занять має багато корисних ефектів, у тому числі й підіймає академічну успішність. Спеціально розроблений план занять може відігравати ключову роль у підсилюванні мотивації студентів. Запропонована програма проведення лекційних і практичних занять ураховує особливі умови, структуру, технологію, практичну насиченість, проблемний і прикладний характер. Розроблена програма розвитку навчальної мотивації з використанням педагогічних технологій, що впливають на когнітивний, афективний та конативний компоненти очікувань студентів і на емоційно-оціночне ставлення до предмета, зробивши його привабливим для студентів, полегшує сприйняття навчальної діяльності.

PDF

Посилання

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2002. – 512 с.

Левченко Е. В. Субъективные ожидания студента и методика преподавания психологии / Е. В. Левченко // Вопросы психологии. – 1991. – № 2. – С. 80–86.

Аверин В. А. Психология личности : учебное пособие / В. А. Аверин. – СПб. : Изд-во В. А. Михайлова, 1999. – 89 с.

Бугаева Т. К. Интеграция личностной и профессиональной готовности медиков к труду в системе здравоохранения : автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра мед. наук : спец. 14.00.33 «Социальная гигиена и организация здравоохранения» / Т. К. Бугаева. – М., 1996. – 35 с.

Румянцева Т. В. Трансформация идентичности студентов медицинского вуза в меняющихся социальных условиях : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук : спец. 19.00.05 «Социальная психология» / Т. В. Румянцева. – Ярославль, 2005. – 28 с.

Early practical experience and the social responsiveness of clinical education: systematic review / Sonia Littlewood, Valmae Ypinazar, Stephen A Margolis, Albert Scherpbier, John Spencer, Tim Dornan // BMJ. – 2005. – Vol. 331. – P. 387. – doi:https://doi.org/10.1136/bmj.331.7513.387.

The impact of a revised curriculum on academic motivation, burnout, and quality of life among medical students / Mataroria P. Lyndon, Marcus A. Henning, Hussain Alyami, Sanjeev Krishna, Tzu-Chieh Yu, Andrew G. Hill // Journal of Medical Education and Curricular Development. – 2017. – Vol. 4. – P. 1–8. – DOI: 10.1177/2382120517721901.