Практична підготовка студентів 5-го курсу на клінічних базах
PDF (English)

Ключові слова

клінічна практика
самостійна робота
soft-skills
здобувач освіти
практичні заняття

Як цитувати

Митченок, О., Кільмухаметова, Ю., Дрозда, І., Солтис, О., & Митченок, М. (2023). Практична підготовка студентів 5-го курсу на клінічних базах. Медицина сьогодні і завтра, 92(2), 80-84. https://doi.org/10.35339/msz.2023.92.2.mkd

Анотація

Освітній процес є невід’ємною складовою становлення спеціалістів в галузі медицини, в тому числі стоматології. Здобувачі освіти у медичному навчальному закладі потребують підтримки та настанов високоспеціалізованих фахівців університету для майбутньої реалізації себе як професіоналів. Проте, не менш важливим є прояв зацікавленості студента в успішному опануванні дисциплін різними способами, від аудиторної роботи до самостійних проєктів. На складному шляху становлення студента, як лікаря-стоматолога, відіграє важливу роль викладач, який зможе направити свого підопічного в правильному руслі серед теренів стоматологічної практики. Також, важливо забезпечувати здобувачів освіти якісною теоретичною базою на кафедрах університету, сучасним клінічним устаткуванням задля відточення професійних практичних навичок та постійною підтримкою у вигляді консультацій, лекцій, майстер-класів від провідних спеціалістів закладу вищої освіти. Загально-медичні дисципліни також є важливим компонентом освітньої програми студентів-стоматологів, так як саме ці предмети забезпечують базові медичні знання. Без опанування матеріалів даних дисциплін майбутньому лікареві-стоматологу важко буде інтегруватися у загальну сферу медичної практики. Для повноцінного розуміння та засвоєння матеріалу і викладених тем студентам необхідно працювати більше, ніж це прописано в навчальному плані освітньої програми спеціальності «Стоматологія», оскільки даний напрямок медицини зазнає швидкого розвитку на сьогоднішній день. З цією метою, у навчальне життя студентів впроваджується такий вид діяльності, як самостійна робота. Це вид роботи студентів сприяє вдосконаленню дисципліни з одного боку, та підвищує лабільність клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів з іншого боку. Стаття написана у вигляді короткого наукового повідомлення.

Ключові слова: клінічна практика, самостійна робота, soft-skills, здобувач освіти, практичні заняття.

https://doi.org/10.35339/msz.2023.92.2.mkd
PDF (English)

Посилання

Frischherz B, MacKevett D, Schwarz J. Digitale Komptenzen an Fachhochschulen [Digital skills at universities of applied sciences]. Die Hochschullehre [The university teaching]. 2018;4:77-89. DOI: 10.3278/HSL1804W [in German].

Korda MM, Shulʹhay AH, Zaporozhan SY, Kritsak MYU. Simulating learning in medicine part in the preparation of a specialist. Medical Education. 2016;4:17-20. DOI: 10.11603/me.2414-5998.2016.4.7302.

Korotych N. Student self-study as the instrument for specialist training in conditions of credit-transfer system of education. World of Medicine and Biology. 2017;1(59):219-22. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2017_1_52

Meretskiy V. The role of independent work of students in the organization of the educational process. Medical education. 2015;3:113-5. DОІ: 10.11603/me.v0i3.4989.

Kulbashna YaA. Сonceptual basis of the forming professional competence of the future professionals in dentistry. Educological discourse. 2014;2(6):86-95. Available at: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/download/125/113/271

Klishch HI. Peculiarities of organization of practical training of doсtors in Austria. Medical Education. 2011;3:23-30. Available at: http://surl.li/mfzbv

Hutor NS. Features of education and training of dental students in the conditions of the military state. Medical Education. 2022;3:36-41. DОI: 10.11603/m.2414-5998.2022.3.13404.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.